nieta's FotoPages

By: ardini farhana

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 6-Mar-2007 04:39 Email | Share | | Bookmark
alesya - 3 bulan

 
 
 
View all 18 photos...
pejam celik pejam celik alesya dah genap 3 bulan lebih.. Alhamdulillah dlm usia 2 bulan lebih dia dah mula nak meniarap cuma tersangkut kat tangan..congrats anak mama!




Thursday, 22-Feb-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
good bye busye...

nieta n busye
di ofis nieta
 
View all 11 photos...
all the best utk busye.. semoga berjaya dan berbahagia di tempat baru..jangan lupakan kami di sini yer..



Sunday, 18-Feb-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
CNY - balik kampung @ Chenor, Temerloh

 
 
 
View all 22 photos...
cuti kali nie kami balik ke umah tok di chenor sempena wedding cousin papa... tapi si kakak dgn adik tak sihat..meragam je sepanjang kenduri tu.. moral of the story..kalau anak2 tak sihat jangan gi jalan..hehe





Thursday, 25-Jan-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
View all 9 photos...


Monday, 8-Jan-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Hari Raya AidilAdha

 
 
 
View all 17 photos...
walaupun belum habis pantang.. bergaya di rumah pun jadi lah.. hehe







[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net