nieta's FotoPages

By: ardini farhana

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 12-Dec-2004 00:00 Email | Share | Bookmark
bergaye di rumah..hehe

papa dan ardini di playground dpn umah..
ala dini nak gi jln² nie..
eh tgh buat ape tu..
eh mcm nak boxing je tu..
eh dini tgk ape tu? tgk mama yer..
jelingan manja..hehe
ala sayang mama tido..
tgk tu..angkat pun buat derk je..
sayang mama ngan papa..
ardini farhana...
bergaya di umah je ke..
bile dini nak jaga nie..
penat mama kejut..tak bangun jugak..
haa dah jaga pun..
nak minum susu la..
 
dini tido.. biar mama ngan papa la bergaye dpn camera..hehe
 
 
ape yg geli hati sgt tu..
eh nape dini tgk papa tu?
ardini yg suke tido..
yess..dah bukak mata..
alamak tido balik..
ala manja mama..
hadiah dari kwn2 papa n mama..
vista lavender..
boring2 dok umah ptg.. gi lepak kat playground bwh pun ok la... almaklumla dok umah apartment nie kalau dah naik atas malas nak turun... since cuaca ok.. boley la bwk dini jln2 ngan stroller... boleh gak tgk dunia luar.... anyway nie la umah kitorang... kat Vista Lavender, Kinrara 3, Puchong umah biasa je.. 3 bilik 2 toilet... cukup la untuk berehat lepas penat balik dari ofis....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net